Mitä
LAADULLINEN SELVITYS
Tilaaja: Palvelukeskus Helsinki 2021
Toteutimme Palvelukeskus Helsingille laadullisen selvityksen tilaaja-asiakkaiden tyytyväisyydestä toiminnan kehittämisen tueksi.
Miten
LAADULLINEN MONITAPAUSTUTKIMUS
Selvitys toteutettiin laadullisena monitapaustutkimuksena. Työn keskiössä oli tarkastella tilaaja-asiakkaiden mielikuvia, nykyisten palveluiden kehittämistä ja tulevaisuuden palvelutarpeita.
Tietoa kerättiin 15 puolistrukturoidun teemahaastattelun avulla. Haastatellut toimijat edustivat kaupungin eri toimialoja laajasti:
- Sosiaali ja terveys
- Kasvatus ja koulutus
- Kaupunkiympäristö
- Kulttuuri ja vapaa-aika
- Kaupunginkanslia
Miten meni
SELKEÄT SUOSITUKSET KEHITTÄMISEN TUEKSI
Toteutimme projektista tiiviin raportin sisältäen suositukset toiminnan kehittämiseksi. Lisäksi selvityksen pääkohdat koottiin esitysdioille.